13 май 2012

Паниран пангасиус на фурна


Предполагам доста от вас много обичат панирана рибка, но се въздържат заради нездравословното и приготвяне - пърженето. От скоро приготвям по нов начин тази вкусотия, при който не пържа, а пека на фурна. Така ще останете доволни от факта че домът ви няма да се сдобие с неприятния аромат на пържено, както всъщност и вие самите :))) Другото голямо предимство е,  че няма да стоите постоянно до тигана. Опитайте и ще се убедите в думите ми :) 


Използвам пангасиус /получава се и с други риби/, който мариновам с  малко сол, соев сос и  лимонов сок.   Хубаво е да постои в марината поне час. След това потапям филетата в разбити яйца  и овалвам  много хубаво, за да полепне добре, в следната смес, : брашно и галета в съотношение 50/50, подправки - млян чер пипер, сух девесил и мащерка. Подреждам парчетата едно до друго в тава застлана с пекарска хартия на дъното, която съм намаслила предварително. Поръсвам рибката с олио и пека в загрята фурна на 200С, на средната скара.
Гарнитурата е според сезона - пресни, печени или варени зеленчуци, туршия...




Да ви е сладко!



При копиране на материали от блога, моля посочвайте източник!

15 коментара:

  1. Благодаря! Ще приложа веднага в кухнята си! Много интересно!

    ОтговорИзтриване
  2. Маги, прекрасни снимки си предложила. Как да не пробва човек?

    ОтговорИзтриване
  3. Много апетитно предложение, Маги! Поздрави и усмихната нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  4. И аз пека по същия начин панирана риба, вместо да пържа.Пробвайте тази рецепта и няма да съжалявате!
    Маги, чудесни снимки!

    ОтговорИзтриване
  5. Вили, Елти, Яна, Ина, радвам се че ви допада този начин, определено забравих за пърженето :))))

    Хубав и успешен ден ви пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  6. Анонимен15/5/12 12:52

    Аз мисля да пробвам но без пекарската хартия,надявам се да не залепнепо тавата!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз се надявам да не залепне, превключете тогава след като се запече от долу само на горен реотан, или намалете температурата на 170-180С.

      Успех :)

      Изтриване
  7. До днес панирана рибка хапвах само на зеведение- не мога да си причиня цялата тази миризма да се пропие в дома ми и да седя край пръскащия мазнина тиган;) Обаче ти ме убеди- рибката изглежда фантастично, Маги! Вече на фурна!!!
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мъхче, убедена съм, че ще ти хареса така приготвена рибката, благодаря ти :)

      Изтриване
  8. И аз много обичам панирана риба на фурна :) Прекрасни снимки!

    ОтговорИзтриване
  9. Маги, ние също много обичаме рибка и все гледам да е на фурна, че не обичам да пържа. Много вкусно изглежда, приготвена така. Непременно ще пробвам по твоя начин.:-))
    Когато имаш време, заповядай в блогчето ми, там има нещо, което искам да споделя с теб.:-))
    Хубава вечер от мен и сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ооо Мони, чудесни наградки, огромно БЛАГОДАРЯ !!!! Гушки :*

      Изтриване
  10. Правих рецептата с пангасиус и ми хареса много.Правили ли сте го с друга риба и какава?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте, не съм приготвяла по този начин друга риба, но съм сигурна че резултата ще е отличен! Споделете като го приготвите, качете снимка във Фейсбук страницата на блога!
      Приятен ден от мен, Маги :)

      Изтриване