20 март 2012

Спаначена супа

Дъжд вали, трева зелена, слънце зад облак се скри.
Славей от нейде се дочу и на бор,
 въздух замириса.

Честита първа пролет!



По случай идването на любимият ми сезон ще ви предложа нещо съвсем подходящо - леко и зеленко :))))


500гр. изчистен спанак
2 глави кромид лук
1 морков
шепа фиде
1 яйце
сирене
сол, чубрица
2-3 листа джоджен
3-4сл олио

Спанака се нарязва на ивици и се изсипва в тенджера с вода. Добавят се нарязаните на ситно лук и морков. След като омекнат се слагат фидето и подправките. Долива се гореща вода ако има нужда. 
Когато фидето е готово /да се срязва при натиск с лъжица/ супата се отмества от огъня. След 10-15 минути се застройва с яйцето, предварително разбито с няколко капки оцет. Поръсва се с нарязан магданоз, натрошава се сиренето и се разбърква.




При копиране на материали от блога, моля посочвайте източник!

8 коментара:

  1. Маги ,чудесно пролетно настроение в твоята публикация!
    Страхотна супичка,толкова свежа!
    На една и съща вълна сме и аз правих ,но моята е крем-супа.
    Честита първа пролет!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря Мира, а аз никога не съм се сещала да я направя като крем-супа, убедена съм че децата ще я харесат дори повече! Май ще хващам пасатора :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Хехе,точно това обядвах току що :) !
    Много ми е любима тази супа!
    Честита пролет и да ти е усмихнато на душата,Маги!

    ОтговорИзтриване
  4. Честита пролет ,Маги ! Това е любимата ми супа ,така я приготвям и аз , със сиренцето и джоджена е чудесна :) !
    Хубав пролетен следобед !

    ОтговорИзтриване
  5. Честита пролет, Маги!
    Супичката обещава да е много вкусна, но и аз ще я пасирам :)))

    Поздрави :)

    ОтговорИзтриване
  6. Зареди се много хубаво и пролетно настроение тук, благодаря ви момичета!

    ОтговорИзтриване
  7. Честита първа пролет, Маги! Страхотно предложение, в унисон с пролетта! Пожелавам ти слънчево настроение и много усмивки!

    ОтговорИзтриване
  8. Честита пролет и от мен, Маги!Желая ти много усмивки, свежо настроение и щастливи мигове!Супичката е супер, и ние така я обичаме!

    ОтговорИзтриване